Як оптимізувати роботу юридичної компанії

Стаття розповідає про те, як за допомогою CRM-системи можна оптимізувати роботу юридичної фірми або відділу компанії.

Ефективність роботи юридичного департаменту будь-якої компанії залежить від вибору і правильності застосування сучасних технологій, здатних істотно полегшити робочий процес для фахівців у галузі юриспруденції. Налаштувавши CRM систему для юристів, можна в кілька кліків вирішити багато важливих питань, пов'язаних з оптимізацією робочих процесів.

З точки зору менеджменту та управління, багато юридичних фірм втрачають клієнтів і отримують зниження ефективності через небажання впроваджувати цифрові інструменти для оптимізації своєї діяльності.

Систематизація роботи юридичного департаменту

Цей крок допоможе зрозуміти, який підхід до побудови роботи юридичної компанії або відділу підійде в конкретному випадку. Всі справи можна розділити на наступні групи:

  • стратегічні;
  • поточні;
  • пріоритетні;
  • термінові.

Примітно, що стратегічні справи виникають вкрай рідко, а пов'язані вони зі змінами всередині самої компанії. Сюди можна віднести зміну власника або спробу виходу на IPO. Стратегічні завдання являють собою великі проекти, робота над якими проводиться в кілька етапів і вимагає серйозної підготовки. В інших випадках ведення юридичних справ компанії можна оптимізувати за допомогою сучасних технологій.

Як зробити роботу юриста ефективнішою і простішою

В автоматизації бізнес-процесів цифрові технології використовуються не перший рік, а ринок програмного забезпечення рясніє пропозиціями.

Робота юридичної служби, незалежно від кількості співробітників, може бути організована на CRM «Бітрікс24», де є все, що для цього необхідно.

Використання професійної CRM в роботі юридичної компанії дозволяє:

  • завжди бути на зв'язку з клієнтами;
  • збирати в одному місці звернення з різних каналів зв'язку;
  • розділяти обов'язки між співробітниками в рамках одного проекту;
  • створювати робочі завдання, контролювати їх виконання.

Очевидною перевагою є і те, що немає необхідності переплачувати за невживані функції. Система налаштовується під потреби певного робочого колективу.

Розподіл ролей – це важливо

Робота в рамках цифрової платформи дозволяє розподіляти ролі між співробітниками, що працюють над певним завданням. Це дуже зручно і стимулює співробітників компанії з максимальною відповідальністю підходити до виконання поставлених завдань.

Система нагадає спеціалісту, коли і яке завдання він повинен виконати в рамках певного проекту. Бюджет компанії буде економити на витратах, пов'язаних з наймом керівних менеджерів або асистентів, які зазвичай надають інформаційну підтримку при роботі над важливим завданням.

 Підготував Валерій КРИВОРОТ

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Ваш адрес email не будет опубликован.