Програма розвитку портів на Дунаї оцінюється в $200 млн.
Як повідомляють в Асоціації морських портів України, у жовтні поточного року в порту Рені на судна було завантажено 168,5 тис. тонн зерна, тоді як у порту Ізмаїл — 156,4 тис. тонн.
Нагадаємо, що в довоєнному 2021 році сусідній порт майже втричі перевищував Ренійський за обсягами вантажоперевалки: в Ізмаїлі перевалили 3,9 млн. тонн, в Рені — 1,37 млн. тонни.
І все ж таки порти на Дунаї, які в період широкомасштабної війни виявилися затребуваними, не можуть конкурувати з портами Великої Одеси, які в жовтні, працюючи в рамках Стамбульських угод, відвантажили загалом 4 млн 170 тис. тонн зерна.
Проте інвестори почали стимулювати розвиток портів Рені та Ізмаїл. За оцінкою Міністерства інфраструктури України, програма розвитку дунайських портів оцінюється в $200 млн інвестицій. Маються на увазі роботи з днопоглиблення, модернізація вантажних комплексів та будівництво навігаційного флоту. Також у планах – будівництво нових терміналів та хабів.
Сьогодні одна із проблем – брак складських приміщень. Як повідомляє сайт «Укрпорту», у Ренійському порту в оренду здають два склади, і якщо до війни оренда одного складу коштувала 90 тис. грн, то наразі – 2,5 млн. грн.
Підготувала Антоніна БОНДАРЕВА
Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!