І відкрито контейнерний термінал.
У той час як в Одеському порту за підсумками 2022 року вантажообіг скоротився майже втричі, вантажопереробка в Ізмаїльському порту збільшилася більш ніж удвічі, а в Ренійському порту приблизно вп'ятеро.
Така статистика прозвучала в останніх числах минулого 2022 року в інтерв'ю в.о. голови Адміністрації морських портів України Олексія Вострикова, яке він дав виданню «Порти України».
Керівник зазначив, що у перший період війни портова галузь практично призупинила роботу – за винятком Дунайських гаваней, які опинилися в центрі уваги АМПУ. Зокрема, тільки тут виконувались роботи із днопоглиблення:
«З травня до листопада експлуатаційне днопоглиблення в акваторії морського порту Ізмаїл проводилося власними силами АМПУ за безпосередньою участю філії «Днопоглиблювальний флот», — сообщил А. Востриков. — Станом на 1 грудня днопоглиблення завершено, загальний обсяг становив близько 710 тис. кубометрів. Із серпня до теперішнього часу також власними силами АМПУ виконується експлуатаційне днопоглиблення в акваторії морського порту Рені. Орієнтовний обсяг — близько 100 тис. кубометрів. Запланована дата завершення робіт — другий квартал 2023 року».
Також О.Востриков розповів про те, що в Дунайському регіоні втричі було збільшено число лоцманів, зокрема, були задіяні фахівці з інших областей, які в короткий термін вивчили регіон та склали іспити. Це дозволило значно активізувати роботу портів на Дунаї.
Ще одне досягнення для порту Рені у період воєнного стану – відкриття контейнерного терміналу: до сих пір дунайські порти не обробляли вантажі у контейнерах.
Підготувала Антоніна БОНДАРЕВА
Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!