Найбільший у світі експортер олії закупить обладнання для терміналу в порту Рені

Це хороший знак для місцевих підприємців – чому?

Компанія «Кернел» підписала Меморандум про співпрацю з Проектом міжнародної технічної допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Економічна підтримка України». Як повідомляє прес-служба компанії, Кернел у співпраці з USAID планує закупити обладнання для розвитку терміналу в порту Рені, що спеціалізується на перевалці соняшникової олії і шроту.

Компанія вже інвестувала в баржі, каботажні судна та транспортні засоби для перевезення сировини. Модернізація дозволить збільшити обсяг експорту на 600 тисяч тонн на рік.

«Ми цінуємо підтримку партнерів, яку вони надають українському агробізнесу за цих складних часів, — сказав СЕО «Кернел» Євген Осипов. — Завдяки міжнародному співробітництву ми маємо більше можливостей розвивати річкову логістику. Для нас честь бути партнерами USAID у цьому проекті, адже йдеться не лише про посилення експортного потенціалу України, а й про забезпечення глобальної продовольчої безпеки».

Нагадаємо, що «Кернел» є провідним у світі та найбільшим в Україні виробником та експортером соняшникової олії, ключовим постачальником сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Свою продукцію «Кернел» експортує до більш ніж 80 країн світу. Перед компанії припадає близько 8% світового виробництва соняшникової олії.

Земельний банк «Кернела» – 363 тис. га. Регіони діяльності: Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Кіровоградська, Черкаська, Полтавська, Сумська, Чернігівська, Харківська, Дніпропетровська, Хмельницька області.

Переробні потужності – 3 млн т насіння соняшнику на рік, або 1,3 млн т соняшникової олії наливом та 1,2 млн т соняшникового шроту на рік.

Торгові марки кампанії знають усі: «Щедрий Дар», «Стожар», «Чумак Золота», «Чумак Домашня» та «Коханка».

Своєю думкою з цього приводу з нами поділився досвідчений водій-дальнобійник Іван Арсенюк, який в останній період возить зерно з Полтавської області на порт Рені:

— Прихід таких великих компаній, як «Кернер», та багатьох інших у порт Рені говорить про те, що ця гавань на Дунаї має перспективи і після війни, — сказав Іван. – Думаю, інвестор не вкладатиме кошти, якщо не бачить тут перспектив своєї подальшої роботи. Можливо, після війни все буде не в таких масштабах, але буде. Це говорить про те, що місцеві підприємці можуть вкладати свої кошти у оснащення платних автостоянок та надавати нам, водіям, додаткові послуги. Ми всі прожили в умовах війни вже більше року, на дунайські порти йде величезна кількість вантажів, а інфраструктури в Рені досі практично немає. Ми, водії, змушені стояти на дорогах. Ми бачимо, що створюємо труднощі для руху транспорту, але іншого виходу ми не маємо – викручуємося як можемо.

Антоніна БОНДАРЕВА

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.